Условия и правила использования сайта

Умови та правила надання послуг ТОВ «ОМЕГА» (супермаркети – VARUS)

І. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

ІІ. ПУБЛІЧНА ОФЕРТА 

ІІІ. ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ

ІV. УМОВИ ТА ПРАВИЛА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ VARUS

V. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

І. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Сайт - сайт varus.ua, розміщений в мережі Інтернет за адресою varus.ua, власником якого є Компанія ТОВ «ОМЕГА»; сайт varus.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка учасника в рамках програми лояльності (програма лояльності «VARUS», надалі ПЛ). 

1.2. Клієнт - будь-яка фізична особа, яка виявила бажання здійснити замовлення на сайті компанії; у визначенні ПЛ – фізична особа, яка виявила бажання стати учасником ПЛ у відповідності з правилами ПЛ, але ще не підтвердила цей намір виконанням усіх вимог щодо вступу в ПЛ, викладених у цих правилах ПЛ. 

1.3. Компанія ТОВ «ОМЕГА» (Продавець)  – мережа супермаркетів VARUS, що здійснює продаж Товарів – ТОВ «ОМЕГА», що знаходиться за адресою: 49041, Україна, м. Дніпро, вул.Панікахи, буд.15, тел.: (056) 795 33 00, МФО 328209, ЄДРПОУ 30982361, UA 933003460000026009012664101, ПАТ АБ «Південний», ІПН 309823604614, св-во №200019141 

1.4. Сторони - Клієнт і Компанія ТОВ «ОМЕГА» разом, а кожен окремо - Сторона.

1.5. Оператор (у визначенні розділу Програми лояльності) - організатор ПЛ, який володіє винятковими правами оголошення, проведення, зміни та припинення ПЛ, і його уповноважені представники; власник мобільного додатку, який   володіє винятковими правами щодо цього мобільного додатку.

1.6. Власник сайту – власник сайту varus.ua

1.7. Товари - інформація про товар, що доступний до реалізації в мережі супермаркетів VARUS. Примітка: наявність певного виду товару в конкретній торгівельній точці уточнюється при формуванні замовлення.

1.8. Замовлення – перелік Товарів, які Клієнт замовляє на Сайті.

1.9. Програма лояльності (програма лояльності «VARUS», надалі ПЛ) – постійно діюча акція, що проводиться оператором у рамках встановлених правил програми. Правила програми – всі пункти, прописані в даному документі, що становлять собою умови акції (програми). 

1.10. Учасник програми (учасник) – Клієнт, який підтвердив свій намір брати участь у ПЛ (акцептував публічну оферту), виконавши вимоги щодо вступу в ПЛ, викладені в правилах ПЛ. 

1.11. Welcome pack – реєстраційний пакет, який видається учаснику за 0,01 грн. (одну копійку) при здійсненні ним покупки в мережі супермаркетів «VARUS» товарів на суму більше 100 грн. (ста гривень), або його покупки за 9,99 грн. (дев'ять гривень дев'яносто дев'ять копійок) в інших випадках. Реєстраційний пакет включає в себе карту, брелоки, інформаційну листівку з коротким описом правил ПЛ. 

1.12. Карта – пластикова інформаційно-облікова картка, яка надається учаснику ПЛ оператором у відповідності з правилами ПЛ. 

1.13. Брелоки – пластикова зменшена копія картки, що надається учаснику ПЛ разом з картою, але не дозволяє проводити списання коштів з грошового рахунку.

1.14. Магнітна смуга – дозволяє ідентифікувати учасника ПЛ. За допомогою магнітної смуги можна нарахувати, списати грошові кошти. 

1.15. Акція ПЛ – акція, згідно якої відбувається нарахування бонусів на рахунок учасника.

1.16. Особистий кабінет (у визначенні ПЛ)  – персональний розділ сайту, який містить дані для авторизації учасника (номер картки і пароль), необхідні для ідентифікації учасника при використанні ним сайту і отриманні привілеїв в рамках ПЛ, а також його персональні дані та іншу персоналізовану інформацію. 

1.17. Персональні дані – інформація про Клієнта/Учасника/Покупця, надана ним компанії ТОВ «ОМЕГА» у рамка взаємовідносин, що виникають з цих Умов та правил електронної комерції ТОВ «ОМЕГА» (купівля товару, реєстрація на сайті, реєстрація в ПЛ, тощо).

1.18. Бонусна гривня – умовна одиниця, яка зараховується на рахунок учасника ПЛі списується з бонусного рахунку учасника відповідно з певними умовами накопичення в момент зменшення заборгованості фізичної особи перед оператором. Бонусні гривні не мають готівкового (грошового) виразу і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. Бонусні гривні не є електронними грошовими коштами і не виконують функцію електронних грошових коштів або будь-якого іншого виду грошових коштів. Бонусні гривні не є товаром та не продаються за оплату учасниками ПЛ, тому нарахування бонусних гривень на рахунок учасника не може бути передумовою їх покупки учасником ПЛ. 

1.19. Бонусний рахунок – сукупність облікових та інформаційних даних про учасника в системі, наданих йому оператором, кількості нарахованих та списаних бонусних гривень у поточному балансі. Бонусний рахунок відкривається на ім'я учасника у відповідності з цими правилами ПЛ. 

1.20. Грошовий рахунок – це умовне визначення всіх сум попередньої оплати, що внесені покупцем в рамках ПЛ та не використані ним.

1.21. Контакт-центр – телефонний центр обслуговування клієнтів та учасників. Номер телефону контакт-центру: 0-800-30-70-80 (усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними). Час роботи – цілодобово, без перерви та вихідних.

1.22. Користувач - будь-яка фізична особа, яка після встановлення та авторизації у мобільному додатку, отримує доступ до його функціоналу.

1.23. Авторизація — процедура підтвердження дозволу на отримання персональних даних за допомогою номеру мобільного телефону. 

1.24. Мобільний додаток — сервіс ТОВ «ОМЕГА».

1.25. Електронний чек (електронний фіскальний звітний чек) - документ встановленої форми, створений у електронній формі у відповідності до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

ІІ. ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА» (Продавець) – мережа супермаркетів VARUS, у відповідності до положень статей 633, 634, 641 641 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб укласти електронний договір купівлі-продажу в розумінні Закону України «Про електронну комерцію» на умовах, що викладені в цій оферті.

2.1. ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ

2.1.1 Вся інформація, розміщена на сайті, має ознайомчий характер. При необхідності, актуальність розміщеної на сайті Клієнт может уточнити за номером гарячої лінії 0 800 30 70 80.

2.1.2 Найменування, фото, опис та інша інформація про товар надається компанії виробником даного товару. Крім того, виробник може змінити зовнішній вигляд / характеристики товару, не повідомляючи про це компанію. Компанія не несе відповідальності за невідповідність даних про товар фактичним.

2.1.3 Дані про наявність / терміни поставки / ціни на товари можуть змінюватися з часом. Інформація про наявність та ціни товарів на сайті оновлюється в режимі онлайн і фіксуються в момент розміщення або оплати замовлення.

2.1.4 Інформація, розміщена на сайті, захищається Законом «Про авторське право і суміжні права», будь-яке копіювання та відтворення даних з сайту дозволено тільки для особистого некомерційного використання.

2.2. АСОРТИМЕНТ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА

2.2.1 Повний асортимент продукції, який компанія пропонує, розміщений на сайті. Продукцію, якої немає на сайті, компанія не постачає.

2.2.2 Якщо Ви - представник постачальника / виробника і хочете запропонувати компанії свою продукцію, умови співпраці опубліковано на сайті varus.ua в розділі "Партнерам".

2.2.3 Ціни на продукцію, розміщені на сайті, вказані з урахуванням ПДВ та однакові для всіх форм оплати.

2.2.4 Ціни на продукцію, розміщені на сайті, можуть змінюватися в залежності від обраного супермаркету VARUS, який Клієнт вибирає для отримання замовлення. 

2.2.5 Ціна замовлення в кошику Клієнта дійсна протягом поточного робочого дня. Ціна окремого товару може зміниться, якщо відбувається переоцінка товару постачальником або замовлення сформоване на кілька днів вперед.

2.2.6 Акційна ціна на товари вказана для всіх Клієнтів в однаковому розмірі і не залежать від конкретного Клієнта. 

2.3. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

2.3.1 Клієнт можете оформити замовлення на сайті varus.ua

2.3.2 Ціни на товари на сайті включають ПДВ.

2.3.3 Послуга зі збирання кошику Клієнта - безкоштовна.

2.3.4 Замовляючи Товари на Сайті, кожен Клієнт свідчить і підтверджує, що досяг віку 18 років. 

2.3.5 При оформленні замовлення Клієнт можете залишити коментар для спеціаліста по видачі онлайн-замовлень у полі “Коментар”. 

2.3.6 Ціни та наявність товару можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Клієнт обрав доставку на майбутній день. Загальна кількість вагового товару може варіюватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у магазині. Компанія депонує вартість замовлення Клієнта після завершення збірки замовлення.

2.3.7 При оформлені замовлення Клієнт повинен обрати товари і їхню кількість. Якщо Клієнт не знаєте точне найменування товару, він може скористатися пошуком потрібної позиції на сайті. 

2.3.8 Підбір необхідного Клієнту товару, в т.ч. його аналогів, Клієнт здійснює самостійно. 

2.3.9 При оформлені замовлення Клієнт в особистому кабінеті надає свій контактний номер телефону будь-якого українського оператора зв'язку (тобто повинен починатися з коду України +380). Компанія залишаємо за собою право не обробляти заявки / замовлення, надіслані без вказівки контактного номера телефону, з невірно вказаними контактними номером телефону, або з контактним номером телефону операторів зв'язку інших країн (тобто ті, які починаються з коду інших країн).

2.3.10 Якщо на момент авторизації на сайті varus.ua Клієнт не є учасником ПЛ, він автоматично стає її учасником.  Фактом авторизації на сайті varus.ua Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами ПЛ. З умовами ПЛ Клієнт може ознайомитися у розділі “Умови та правила програми лояльності”. 

2.3.11 Замовлення обробляються спеціалістами по видачі онлайн-замовлень в робочий час обраного супермаркету. Обробка замовлення залежить від наявності всієї необхідної інформації по наявності / цінами / термінами поставки товарів, зазначених у замовленні. Після успішної обробки замовлення спеціаліст при необхідності перевіряє правильність зазначеної в замовленні інформації, в т.ч. враховує побажання Клієнта в поле "Коментар".

2.3.12 При отриманні замовлення Клієнт завжди можете відмовитись від будь-якого замовленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.

2.3.13 Згідно Закону України компанія не може здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.

2.3.14 Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби перевіряються в присутності співробітника супермаркету, який видає замовлення.

2.3.15 Згідно Закону України “Про захист прав споживачів” повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

2.4. ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

2.4.1 Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті України (гривні).

2.4.2 Оплатити замовлення Клієнт може після збірки замовлення по безготівковій формі (банківська картка) за посиланням-інвойсом, а також готівкою під час отримання замовлення. 

2.4.3 Замовлення вважається сплаченим в момент успішного проведення транзакції в розділі оплати. 

2.4.4 Після оплати замовлення Продавець видає Клієнту електронний чек шляхом його надсилання на наданий Клієнтом абонентський номер (SMS-повідомлення, Messenger, Viber, Telegram). Продавець самостійно обирає конкретний спосіб надсилання електронного чеку на абонентський номер Клієнта.

2.5. ЗБІР ЗАМОВЛЕННЯ

2.5.1 Компанія зобов'язується зібрати для Клієнта найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати вказівки Клієнта максимально точно.

2.5.2 Пакування: замовлення Клієнта буде упаковане у пакети VARUS (сплачуються окремо). Побутова хімія пакується окремо. Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, замовлення Клієнта буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до замовлення).

2.6. ВИДАЧА ТОВАРУ

2.6.1 Видача товару здійснюється в супермаркеті, який вибрав Клієнт в момент формування замовлення.

2.6.2 Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція) проводиться лише за умови пред'явлення документів, які підтверджують вік Клієнта (паспорт або водійське посвідчення).

2.6.3 Графік роботи пункту видачі замовлення вказано на сайті в момент оформлення замовлення. Клієнт повинен планувати свою поїздку в пункт видачі товару таким чином, щоб прибути на місце не пізніше, ніж за півгодини до закінчення робочого часу.

2.6.4 При отриманні товару Клієнт повинен перевірити його кількість, якість та зовнішній вигляд. Претензії щодо характеристик товару приймаються лише у момент видачі отримання замовлення Клієнтом у пункті видачі.

2.6.5 Повернення товару здійснюється на умовах, описаних у розділі «8. Повернення товару» даних Умов та Правил.

2.7. ЗБЕРІГАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

2.7.1 Зберігання замовлення Клієнта здійснюється Компанією до кінця доби, на яку Клієнт здійснив замовлення на сайті (під кінцем доби розуміється закінчення робочого часу торгової точки, в якій погоджена видача замовлення Клієнту. З графіком роботи супермаркетів можна ознайомитись на сайт varus.ua. Якщо Клієнт не забрав замовлення у день його видачі до 22:00, замовлення скасовується наприкінці цього ж дня і Клієнту повертається сума оплати, що була здійснена ним за скасоване замовлення. Грошові кошти повертаються в строк, визначений чинним законодавством України. 

2.7.2 Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару протягом 14 днів.

2.7.3 Поверненню не підлягає товар, перелік якого наведено в переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постановою Кабміну від 19.03.1994 № 172

2.7.4 Претензії щодо кількості виданого товару й кількості у замовленні приймаються тільки в момент передачі товару Клієнту у пункті видачі товару. 

2.8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

2.8.1 Всі суперечки між компанією і Клієнтом, за якими не було досягнуто згоди, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

ІІІ. ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ

3.1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1.1. Ця Угода (далі - «Угода») регламентує відносини між Оператором мобільного додатку «VARUS» (далі - «Оператор»), і Фізичною особою, яка належним чином приєдналася до цієї Угоди (далі - «Користувач») для отримання права використання мобільного додатка «VARUS» (далі - «Додаток»). Користувачем мобільного додатку «VARUS» вважається будь-яка фізична особа, яка коли-небудь здійснювала доступ до Додатку, та досягла 18 років. 

3.1.2. Додаток є програмою хмарної комунікації між «Користувачами» і інтерфейсом Програми розробленої для мобільних пристроїв, що працюють під управлінням операційних систем «iOS» і «Android» (далі - мобільні пристрої). 

3.1.3. Компанії Apple і Google (операційні системи «iOS» і «Android») не є спонсором програми «VARUS» і не беруть участь у будь-якій її діяльності. 

3.1.4. Ця Угода є відкритим і загальнодоступним документом. Чинна редакція Угоди використання Додатку «VARUS» розташовується в мережі Інтернет за адресою https://varus.ua/user-agreement

3.1.5. Встановлення Додатка на мобільний пристрій Користувача є акцептом і підтвердженням згоди Користувача з умовами цієї Угоди. 

3.1.6. Приймаючи умови цієї Угоди, Користувач підтверджує свою згоду на обробку Оператором його даних, в тому числі персональних, внесених Користувачем в Додаток. 

3.1.7. Перед початком роботи мобільного Додатку розробник проводить авторизацію за допомогою номеру мобільного телефону Користувача та отримує особисті дані Користувача, які включають у себе прізвище та ім’я, номер картки лояльності. У додаткових параметрах Користувач на власне бажання має право надати інформацію щодо свого профілю. Особиста інформація Користувача використовується розробником з метою оброблення даних при використанні Додатку. 

3.1.8. Умови цієї Угоди є публічною офертою відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України. Розробник надає Користувачеві права доступу і використання Додатка на умовах цієї Угоди. 

3.1.9. Ця Угода може бути змінена та/або доповнена Оператором в односторонньому порядку, без будь якого спеціального повідомлення. При цьому продовження використання Додатка після внесення змін і/або доповнень до цієї Угоди, означає згоду Користувача з такими змінами та/або доповненнями. 

3.1.10. Звернення, пропозиції і претензії користувачів до Оператора, пов'язані з функціонуванням або контентом додатку, можуть бути спрямовані на адресу електронної пошти: [email protected]

3.1.11. Приймаючи умови цієї Угоди, Користувач підтверджує своє право і дієздатність, підтверджує достовірність своїх персональних даних та приймає на себе всю відповідальність за їх точність, повноту і достовірність. 

  3.1.12. Користувач приймає на себе всі можливі ризики, в тому числі матеріальні, пов'язані з його діями щодо використання Додатка. 

3.1.13. Користувач приймає умови користування Додатком зазначені на сайті varus.ua та у цій Угоді. 

3.2. НАДАННЯ ДОЗВОЛІВ МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ

3.2.1 Користувач за бажанням надає дозвіл на використання наступних сервісів смартфону:  камера смартфону - для можливості сканування та пошуку необхідних товарів за штрих-кодом; місцерозташування - для можливості надіслати відгук про товар або знайти найближчий супермаркет; контакти - щоб поділитися списком покупок, цікавими пропозиціями або рекомендувати додаток близьким.

3.3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КОРИСТУВАЧА

3.3.1. Користувач зобов'язується належним чином дотримуватися умови цієї Угоди. 

3.3.2. Користувач має право використання Додатку виключно з метою особистого використання відповідно до умов цієї Угоди. 

3.3.3. Користувач зобов'язується не використовувати Додаток з метою порушення прав і законних інтересів Оператора, інших правовласників, третіх осіб, та цієї Угоди.

3.3.4. Користувач зобов'язується вживати належних заходів для забезпечення збереження його мобільного пристрою і несе особисту відповідальність в разі доступу до його мобільного пристрою третіх осіб. 

3.3.5. Користувачеві заборонено самостійно або із залученням третіх осіб здійснювати декомпілювання Додатку, а також здійснювати реверс-інжиніринг Додатку. 

3.3.6. Користувач несе особисту відповідальність за використання Додатку будь-якими способами, прямо не дозволеними цією Угодою.  

3.3.7. Користувач не має права здійснювати будь-які несанкціоновані дії з Додатком. 

3.3.8. Перед встановленням Додатка на свій мобільний пристрій, Користувач зобов'язаний ознайомитися з усією інформацією про Додаток, яка розміщена на сайті varus.ua. Встановлення Додатку на мобільний пристрій підтверджує виконання Користувачем зазначеного в цьому пункті зобов'язання. У разі незгоди з умовами цієї Угоди, використання Додатка Користувачем повинно бути негайно припинено. 

3.3.9. Користувачеві надається можливість безоплатно завантажувати і користуватися повним функціоналом Додатку.

3.3.10. Умови використання Додатка, зазначені на сайті varus.ua, можуть бути змінені та/або доповнені Оператором в односторонньому порядку. При цьому продовження використання Додатка після внесення змін і/або таких доповнень, означає згоду Користувача з такими змінами та/або доповненнями. 

3.3.11. Користувач надає згоду Операторові здійснювати обробку його персональних даних для поліпшення сервісу. 

3.4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ОПЕРАТОРА

3.4.1. Оператор має право повідомляти Користувачеві будь-яким засобом інформацію про функціонування Додатку, в тому числі відображати рекламні, інформаційні та інші повідомлення на адресу електронної пошти, вказану Користувачем, або розміщувати відповідну інформацію у самому Додатку. 

3.4.2. Оператор має право надавати Користувачам безкоштовні послуги.      

3.4.3. Оператор має право заблокувати доступ Користувача до Додатка або його частини в разі виявлення порушень Користувачем цієї Угоди.

3.4.4. Оператор має право, з урахуванням пункту 3.1.11 цієї Угоди, здійснювати обробку персональних даних Користувача. Дані використовуються для поліпшення сервісу.

3.4.5. Оператор має право без попереднього повідомлення обмежити, призупинити або припинити користування Додатком протягом 24 годин без відшкодування Користувачеві понесених збитків, в тому числі в разі, якщо у Оператора є дані вважати, що Користувач: при користуванні Додатком порушує Законодавство, положення цієї Угоди або права і законні інтереси третіх осіб; користується Додатком недобросовісно, надмірно або не у відповідності з його призначенням; завдає шкоди Додатку або його працездатності; здійснює спроби несанкціонованого доступу до Додатка та інформації яка міститься в ньому; створює загрозу збою технічних і/або програмних засобів Оператора і/або третіх осіб.

3.4.6. Розробник має право без попереднього повідомлення обмежити, призупинити або припинити користування Додатком в разі прийняття відповідного рішення державного чи іншого уповноваженого органу, або в інших випадках передбачених чинним законодавством України та Міжнародними правилами/законами. 

3.5. ГАРАНТІЇ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 

3.5.1. Для виконання цієї Угоди можуть залучатися треті особи. Користувач підтверджує, що зазначеним третім особам надаються такі ж права, як і власникові прав на використання Програми, в тому числі щодо використання персональних даних Користувача. 

3.5.2. Користувач гарантує, що не буде робити будь-яких дій, спрямованих виключно на заподіяння шкоди Оператору, операторам стільникового мобільного зв'язку, правовласникам або іншим особам. 

3.5.3. У разі порушення правил використання Додатка, обов'язків Користувача і заборон, зазначених у розділі 4 цієї Угоди, Користувач зобов'язується відшкодувати Оператору збитки, завдані такими діями в повному обсязі. 

3.5.4. Користувач несе повну особисту відповідальність за несанкціонований доступ третіх осіб до Додатка, встановленому на мобільний пристрій Користувача. 

3.5.5. У разі втрати, видалення, пошкодження внесеної Користувачем у Додаток інформації в результаті дій/бездіяльності Користувача, всю відповідальність несе Користувач. 

3.5.6. Визнаючи міжнародний характер інтернету, Користувач приймає на себе відповідальність за дотримання всіх місцевих правил і законів (Користувач використовує Додаток), що стосуються дій Користувача в мережі. 

3.5.7. Користувач Додатку зобов’язується не виконувати дій, які можуть розглядатись як порушення законодавства України або норм міжнародного права, у тому числі у сфері інтелектуальної власності, авторських та/або суміжних прав, а також будь-яких дій, які призводять або можуть призвести до порушення нормальної роботи Додатку. 

3.6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 

3.6.1. У разі виникнення будь-яких суперечок або розбіжностей, пов'язаних з виконанням цієї Угоди, Користувач і Оператор докладають усіх зусиль для їх вирішення шляхом проведення переговорів між ними. У разі, якщо суперечки не будуть вирішені шляхом переговорів, суперечки підлягають вирішенню у відповідному компетентному суді за місцем знаходження Оператора. 

3.6.2. Ця Угода набирає чинності для Користувача з моменту встановлення Додатку в мобільний пристрій і діє безстроково, на протязі усього періоду використання Користувачем Додатку. 

3.6.3. Ця Угода складена українською мовою. 

3.6.4. Якщо будь-яке положення цієї Угоди буде визнано недійсним, це не впливає на дійсність або застосовність інших положень цієї Угоди.  Користувач підтверджує, що ознайомлений із усіма пунктами цієї Угоди та вважає їх зрозумілими і приймає їх умови.

ІV. УМОВИ ТА ПРАВИЛА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ VARUS

4.1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ

4.1.1. Програма лояльності (програма лояльності «VARUS», надалі ПЛ) – постійно діюча акція, що проводиться оператором у рамках встановлених правил програми. Правила програми – всі пункти, прописані в даному документі, що становлять собою умови акції (програми).

Учасник програми беззастережно приймає всі умови та правила ПЛ та зобов’язується суворо їх дотримуватись.

4.1.2. Учасником ПЛ може стати будь-яка фізична особа, яка досягла 18-річного віку і проживає на території України. 

4.1.3. Для того щоб стати учасником ПЛ, покупцеві необхідно в магазинах оператора зробити покупку на суму не менше 100 грн. (ста гривень) за винятком вартості карти, після чого, отримати у представника оператора «Welcome pack» за 0,01 грн. (одну копійку), або придбати його за 9,99 грн. (дев'ять гривень дев'яносто дев'ять копійок) у будь-якому чеку (незалежно від суми покупки). Крім того, покупець може стати учасником ПЛ шляхом реєстрації в додатку, сайті та ботах Messenger, Viber та Telegram. Кожен учасник програми повинен ознайомитися з цими правилами ПЛ і виконувати викладені в них вимоги. 

4.1.4. Для того, щоб карта мала повний функціонал – нарахування, списання бонусів і можливість здійснення передоплати за товари, необхідно провести активацію карти. Активацією є прив'язка обов'язкових даних до анкети картки учасника. Анкету учасник зобов'язаний заповнити зручним для нього способом: електронний варіант анкети на сайті або в мобільному додатку. На пластиковій картці нанесений пін-код із чотирьох цифр,він служить ідентифікатором прив'язки до акаунта учасника при реєстрації через ОК. 

4.1.5. При заповненні електронної анкети на сайті або в мобільному додатку, учасник зобов'язаний ознайомитися з текстом електронного повідомлення ПЛ, яке з'являється на початку процесу реєстрації. Учасник повинен зазначити, що він погоджується з даними правилами. Для цього необхідно проставити позначки в необхідних полях. 

4.1.6. Проставленням спеціальної відмітки в електронній анкеті на сайті, в мобільному додатку або ботах Viber, Messenger, Telegram, надаючи свої персональні дані оператору колл-центру, після заповнення даних, учасник підтверджує свою згоду з правилами учасника програми та дає свою добровільну згоду на обробку його персональних даних, а також підтверджує, що він ознайомлений з правилами, повідомленням і положенням про збір, зберігання і обробку персональних даних. Якщо покупцем не заповнені всі поля в анкеті, то анкета вважається недійсною і участь в ПЛ для даного покупця не настає. У разі виявлення подібного роду анкет оператор має право зв'язатися з таким покупцем і сповістити його про необхідність повторно коректно заповнити анкету в місцях проведення. У цьому випадку участь у ПЛ даного покупця настає після отримання оператором коректно поданих даних. 

4.1.7. Якщо Клієнт, який виявив бажання стати учасником ПЛ, відмовляється від заповнення анкети – його участь в ПЛ не настає. Карта, яка не пройшла активацію доступна тільки до нарахування бонусів, але не для списання. Щоб використовувати повний функціонал карти, учаснику необхідно її зареєструвати, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації. 

4.1.8. Отримуючи віртуальну карту, Клієнт дає згоду на обробку його персональних даних та комунікацію.

4.1.9. Кожен Клієнт має право зареєструвати на своє ім'я тільки одну карту. У разі реєстрації покупцем декількох карт, дійсною вважається та карта, яка була оформлена першою, а інші карти визнаються недійсними. Бонуси, накопичені на бонусному рахунку з використанням недійсних карток, анулюються. 

4.1.10. Карта є персональним засобом ідентифікації покупця. Передача карти сторонній особі є правом учасника, який буде самостійно нести всі негативні наслідки від такої передачі і позбавляється заявляти будь-які претензії оператору, пов'язані з негативними наслідками передачі карти сторонній особі. до При передачі картки, в користування іншим особам, або її втрати, викрадення тощо, оператор не несе відповідальності за заподіяні клієнту збитки. При активації карти учасник висловлює свою однозначну згоду з правилами ПЛ і участю в ній.

4.2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКА

Учасник має право використовувати всі привілеї, що надає йому ПЛ, попередньо ознайомившись з правилами ПЛ. 

4.2.1. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ БОНУСНИХ ГРИВЕНЬ

4.2.1.1. Бонусні гривні нараховуються на бонусний рахунок учасника пропорційно вартості покупок, здійснених учасником в магазинах оператора з розрахунку 1 (один) бонусна гривня = 1 грн (одна гривня) за кожну витрачену гривню. 

4.2.1.2. При сплаті учасником ПЛ передоплати за товар у розмірі не менше 10 грн. (десяти гривень), при умові, що зазначена передплата не використана і обліковується і на грошовому рахунку, учаснику ПЛ додатково нараховується +1 (одна) бонусна гривня на кожну витрачену гривню в чеку, при розрахунках з грошового рахунку.

4.2.1.3. Учасник отримує +1 (одну) бонусну гривню за кожну витрачену гривню в чеку протягом наступного місяця за умови, якщо за поточний місяць сума покупок досягла 3000 грн. (трьох тисяч гривень). 

4.2.1.4. Бонусні гривні нараховуються за покупку будь-яких товарів, наявних в асортименті в магазинах оператора, за винятком тютюнової продукції. 

4.2.1.5. З повним переліком правил нарахування бонусних гривень можна ознайомитись у Таблиці 1, п.4.7. Додатки. 

4.2.1.6. Для нарахування бонусних гривень учасник повинен повідомити представника оператора на касі під час здійснення покупки про те, що дана покупка є угодою в рамках ПЛ шляхом пред'явлення своєї картки на касовому терміналі. В іншому випадку оператор не несе відповідальності за не нарахування бонусних гривень. 

4.2.1.7. Для накопичення більшої кількості бонусних гривень учасник може приймати участь в загальних спеціальних акціях ПЛ. Умови за поточними спеціальними акціями і розміри бонусних гривень публікуються на сайті ПЛ або іншим доступним для учасників способом за вибором оператора. 

4.2.1.8. У разі якщо бонусні гривні по яким-небудь причинам не будуть зараховані на бонусний рахунок учасника протягом 3 (трьох) календарних днів, учасник має право звернутися до представника оператора в місці проведення програми «VARUS», обов'язково пред'явивши при цьому копію касового чека,бонусні гривні за яким не були зараховані. Звернення може бути розглянуто і бонусні гривні можуть бути нараховані на бонусний рахунок лише за пред'явлення касового чека або його копії. 

4.2.1.9. Бонусні гривні і права, надані учаснику, не можуть бути продані, передані,відступлені третій особі або використані, крім як відповідно зі справжніми правилами ПЛ. Карта є персональною і є власністю оператора.

4.2.2. ПОРЯДОК НАКОПИЧЕННЯ ТА СПИСАННЯ БОНУСНИХ ГРИВЕНЬ

4.2.2.1. Учасник має право накопичувати бонусні гривні на бонусному рахунку впродовж усього періоду дії програми і у відповідності з правилами ПЛ. 

4.2.2.2. Право на отримання знижки за накопичення бонусних гривень наступа є тільки після занесення персональних даних учасника в систему та реєстрації картки. 

4.2.2.3. Бонусні гривні за вчинені учасником покупки в магазинах оператора зараховуються на бонусний рахунок учасника в момент здійснення покупки за умови наявності зв'язку з системою. В разі відсутності зв'язку в момент покупки, бонусні гривні зараховуються в момент відновлення зв'язку з системою. 

4.2.2.4. Учасник має право скористатися правом на знижку у вигляді зменшення вартості товарів за накопичення бонусних гривень на наступний день після зарахування бонусних гривень на бонусний рахунок. 

4.2.2.5. Для отримання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусних гривень учасник повинен повідомити про це представника оператора на касі і пред'явити картку. В момент отримання даного виду знижки з бонусного рахунку списується кількість бонусних гривень пропорційна розміру знижки з розрахунку 1 (одна) бонусна гривня = 1 грн. (одна гривня). 

4.2.2.6. Знижка у вигляді зменшення вартості товару не може зменшити вартість товару нижче рівня 0,1 грн. (десяти копійок) за кожну одиницю товару у чеку учасника програми лояльності. При покупці ваговогу товару вагою менше 500 г бонусними гривнями можна оплатити до 97% вартості товару. 

4.3.2.7. При відсутності зв'язку з системою в момент здійснення покупки представник оператора має право відмовити учаснику в отриманні знижки. Операція стане можлива одразу після відновлення зв'язку з системою.

4.2.2.8. Учасник має право самостійно обрати знижку за накопичення бонусів. 

4.2.2.9. Учасник має право списати бонусні гривні на будь-який товар, наявний у місцях проведення ПЛ оператором, за винятком алкогольної та тютюнової продукції. 

4.2.2.10. Накопичені бонусні гривні можуть бути використані (списані) тільки у випадках і в порядку, передбаченому цими правилами, і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. 

4.2.3. КОРИГУВАННЯ ЗАПИСУ ПРО КІЛЬКІСТЬ БОНУСНИХ ГРИВЕНЬ НА РАХУНКУ

4.2.3.1. При виникненні питань щодо неправильного нарахування або списання бонусних гривень з картки учасника, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була здійснена транзакція. При відсутності чека, претензії не приймаються. 

4.2.3.2. При поверненні учасником товару, обраного в якості знижки за накопичення бонусних гривень, списані при цьому бонусні гривні, повертаються оператором на бонусний рахунок учасника. При поверненні учасником товару, який частково оплачено готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусних гривень, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решту у вигляді бонусних гривень повертається на бонусний рахунок. Якщо за покупку учасник розраховувався з грошового рахунку, то такі кошти повертаються готівкою. Згодом, учасник за бажанням може внести ці кошти на грошовий баланс, через касу. 

4.2.3.3. Період активності бонусних гривень на бонусному рахунку – 1 (один) рік з моменту активації карти. Невикористані бонусні гривні протягом даного періоду анулюються і відновленню не підлягають. 

4.2.3.4. Якщо давність будь-якої бонусної операції по карті перевищила 365 (триста шістдесят п'ять) календарних днів, то картка блокується. 

4.2.3.5. Інформацію про стан бонусного рахунку можна перевірити в особистому кабінеті учасника, у мобільному додатку «VARUS», зателефонувавши за номером контакт-центру, а також на товарному чеку при здійсненні покупок у магазинах оператора ПЛ. 

4.2.3.6. Крім списання бонусних гривень при наданні знижки, оператор також списує з бонусного рахунку учасника бонусні гривні в разі: 

– нарахування бонусних гривень у результаті помилки, пов'язаної з транзакцією, яка була відмінена або сума за якою була повернута; 

– відмови учасника від участі в ПЛ згідно п. 4.1.7;

– припинення ПЛ згідно п. 4.3.1. 

4.2.4. ВИКОРИСТАННЯ ГРОШОВОГО РАХУНКУ

4.2.4.1. Учасник ПЛ може здійснити передплату за товар шляхом внесення коштів на свій грошовий рахунок (поповнення рахунку). Поповнення грошового рахунку є операцією зі здійснення попередньої оплати за товар. 

4.2.4.2. Використання попередньої оплати, що обліковується на грошовому рахунку, можливо лише за пред'явлення касиру картки з магнітною стрічкою. Брелоки не застосовуються при використанні попередньої оплати, що обліковується на грошовому рахунку. Разом з тим, за допомогою брелока можливо внести попередню оплату за товар шляхом поповнення грошового рахунку. 

4.2.4.3. Здійснити попередню оплату шляхом поповнення грошового рахунку учасник може шляхом внесення грошей на касі в магазинах оператора. 

4.2.4.4. Учасник може здійснити попередню оплату за товар шляхом поповнення грошового рахунку, зарахувавши на грошовий рахунок здачу (решту) після оплати чека. 

4.2.4.5. Грошовий рахунок ведеться в гривнях. Грошові кошти, розміщені на цьому рахунку, є передоплатою учасника ПЛ за придбання товарів у магазинах оператора. 

4.2.4.6. Власники різних грошових рахунків можуть об'єднати свої рахунки в один. У цьому випадку об'єднаного рахунку залишається один керуючий рахунком – власник основної картки.

4.2.4.7. Грошові кошти, що обліковуються на грошовому рахунку Участника в якості попередньої оплати за товар, можуть бути використані Участником виключно для оплати товару в торговельній мережі супермаркетів VARUS. Попередня оплата за товар повертається тільки у випадках, передбачених чинним законодавством України. 

4.2.4.8. Гроші стають активними для використання з грошового рахунку на наступний день після внесення через каси супермаркетів. 

4.2.4.9. Грошовий рахунок створений виключно для внесення попередньої оплати за товари, що реалізуються в магазинах VARUS. Оператор не несе відповідальності за використання учасником ПЛ грошового рахунку у будь-яких інших цілях. 

4.2.5. ОБ'ЄДНАННЯ КАРТ

4.2.5.1. Учасник має право об'єднати свій бонусний і грошовий рахунок з бонусним і грошовим рахунками інших карт, які також є учасниками ПЛ. Для створення єдиного рахунку відповідну письмову заяву від ініціатора створення загального рахунку необхідно передати представнику оператора (адміністратора супермаркету). Також рахунки можна об'єднати через особистий кабінет або через мобільний додаток. Учасники зобов'язані підтвердити об'єднання рахунків представнику оператора і встановити права на здійснення операцій для кожної карти з допомогою підтверджуючих SMS, відправлених від представників оператора - учасника. 

4.2.5.2. Учасник має право переглянути історію зарахування і списання бонусів по кожній карті загального рахунку в особистому кабінеті. 

4.2.5.3. Приєднаний учасник може здійснювати попередню оплату за товар шляхом внесення грошей на рахунок, підтверджувати перерахування на рахунок здачі чека, оплачувати покупки шляхом списання бонусних гривень або використанням попередньої оплати, що обліковується на грошовому рахунку. 

4.2.5.4. Учасник має право розірвати загальний рахунок аналогічно сценарію його об'єднання через письмову заяву від одного з учасників, яку необхідно передати представнику оператора (адміністратора супермаркету). При виключені картки з об'єднаного рахунку, її бонусний грошовий рахунок перестає бути загальним, баланс рахунків карти залишається рівним станом на момент виходу з загального рахунку. 

4.2.6. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКА

4.2.6.1. Учасник може завантажити безкоштовний додаток «VARUS» з Google Play або AppStore на мобільний. 

4.2.6.2. Мобільний додаток «VARUS» дозволяє учаснику зареєструвати картку, бачити онлайн баланс рахунків, прикріплювати додаткову картку, отримувати повідомлення про списання коштів з додаткової карти, визначати місцезнаходження і найближчий магазин «VARUS», а також отримувати від оператора повідомлення про ПЛ. 

4.2.6.3. Доступ в особистий кабінет мобільного додатка з'являється в учасника з моменту внесення його персональних даних у систему. 

4.2.7. ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ПРОГРАМИ

4.2.7.1. Кожен учасник ПЛ разом з картою отримує пін-код, що складається з чотирьох цифр, який є ідентифікатором прив'язки карти до акаунта учасника. Логіном учасника є номер його мобільного телефону. 

4.2.7.2. Особистий кабінет дозволяє учаснику дізнаватися інформацію про стан бонусного і грошового рахунку, переглядати свої персональні дані, змінювати пароль доступу в особистий кабінет, а також отримувати від оператора повідомлення про ПЛ. 

4.2.7.3. Доступ в особистий кабінет з'являється в учасника з моменту внесення його персональних даних в систему. 

4.2.7.4. У разі втрати пароля від особистого кабінету, учасник має право отримати новий пароль через сайт (якщо у нього вже є доступ в особистий кабінет) або звернувшись до контакт-центру ПЛ (якщо в учасника ще немає доступу до особистого кабінету). 

4.2.8. ВІДНОВЛЕННЯ ВТРАЧЕНОЇ АБО ПОШКОДЖЕНОЇ КАРТКИ

У разі втрати/пошкодження картки учасник повинен негайно повідомити про це оператора, зателефонувавши в контакт-центр. Після визначення учасника оператор протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин повинен заблокувати картку.

4.3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ОПЕРАТОРА

На сайті ПЛ оператор розміщує найбільш повну інформацію про ПЛ з урахуванням останніх оновлень, змін і доповнень, особистий кабінет учасника. Зазначена інформація може надаватися оператором учаснику ПЛ іншими засобам зв'язку. 

4.3.1. Оператор залишає за собою право призупинити або припинити ПЛ в будь-який час, повідомивши учасника за 60 (шістдесят) календарних днів до її завершення. Оператор зобов'язаний розмістити повідомлення про припинення ПЛ на сайті ПЛ або повідомити учасника яким-небудь іншим способом, встановленим оператором.

4.3.2. Оператор не несе відповідальності за неотримання або нерозуміння учасником інформації про скасування ПЛ, якщо повідомлення було розміщено відповідно до п. 11.1. 4.3. У разі скасування ПЛ учасник має право на списання бонусів до дати скасування ПЛ. 

4.3.4. Бонуси, що залишилися на бонусному рахунку учасника після дати скасування ПЛ, анулюються. 

4.3.5. Учасник має право припинити свою участь у ПЛ у будь-який час, написавши письмову заяву в місці проведення ПЛ і передавши її адміністратору магазину. У цьому випадку участь у ПЛ припиняється, бонусний рахунок і карта блокуються, а бонуси анулюються. 

4.3.6. Картка учасника може бути заблокована з причини, пов'язаної з автоматичною системної блокуванням, внаслідок перевищення допустимої кількості покупок – 10 на добу, 100 в місяць. Розблокувати картку необхідно звернувшись на гарячу лінію (0-800- 30-70-80).

4.4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

4.4.1. Відповідальність оператора по відношенню до наданих в рамках ПЛ товарів і послуг і відповідні гарантійні зобов'язання обмежені вимогами законодавства України з урахуванням особливостей, передбачених даними правилами. 

4.4.2. З урахуванням положень п. 4.4.1. відповідальність оператора перед учасником за порушення цих правил ПЛ обмежується у випадку: 

– будь-якої претензії, пов'язаної з нарахуванням або не нарахуванням бонусів; – нарахування належної кількості бонусів на бонусний рахунок учасника, якщо до заяви підкріплений касовий чек; 

– претензії, пов'язаної з наданим товаром, обраним в якості привілеї (оператор має право замінити наданий товар на інший, аналогічний); 

– узгодженого сторонами компенсації спричиненого збитку. 

4.4.3. Оператор не несе відповідальності за збереження бонусних гривень у разі втрати картки учасником або її крадіжки третіми особами. 

4.4.4. Оператор не несе відповідальності за збої в роботі сайту ПЛ і припинення його роботи внаслідок неправомірних дій третіх осіб (несанкціонований/неправомірний доступ тощо). 

4.5. ЗМІНЕННЯ УМОВ І ПРАВИЛ

4.5.1. В силу постійного вдосконалення ПЛ оператор залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в ці правила ПЛ. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті ПЛ. 

4.5.2. Оператор не несе відповідальності за збої в роботі сайту ПЛ і припинення його роботи внаслідок неправомірних дій третіх осіб (несанкціонований/неправомірний доступ тощо). 

4.5.3. Оператор має право на проведення в рамках ПЛ спеціальних акцій для учасників. 

4.5.4. Учасники, що беруть участь у спеціальних акціях ПЛ, повинні ознайомитися з правилами даних акцій і слідувати їм. 

5.5. Оператор сповіщає учасників про проведення в рамках ПЛ спеціальних акцій для учасників та їхніх умовах шляхом розміщення інформації на сайті ПЛ або іншим доступним для учасників способом на вибір оператора. 

4.5.6. В усіх повідомленнях, які надсилаються учасникам програми лояльності VARUS через різні канали комунікації (SMS, соціальні мережі, email, Viber та інші месенджери), може бути неповна інформація про акції чи акційний товар. Подробиці акції учасник завжди може дізнатись на офіційному сайті чи у адміністрації у відповідному магазині. В разі придбання товара, який не бере участь в акції, адміністрація супермаркетів VARUS відповідальності не несе. 

4.5.7. У разі якщо період виконання зобов'язань оператора включає святкові або вихідні дні тривалістю більше трьох календарних днів поспіль, терміни виконання оператором своїх зобов'язань відтерміновуються на кількість таких вихідних/святкових днів. 

4.5.8. Повідомлення вважається зробленим від імені оператора учаснику, якщо воно надіслано на поштову або електронну адресу учасника, а також якщо воно зроблено по телефону або SMS на номери, зазначені в анкеті, чи розміщено на сайті ПЛ, чи надано/надіслано будь-яким іншим доступним засобом комунікативного зв'язку. 

4.5.9. Оператор має право припинити участь у ПЛ будь-якого учасника без попередження у випадках, якщо: 

– учасник не дотримується справжніх правил ПЛ; 

– настають умови, описані в п. 4.3.1.; 

– учасник надав в анкеті всі без винятку недостовірні контактні персональні дані, які не можуть бути оброблені оператором. У разі припинення участі в зазначених вище підставах бонуси даного учасника анулюються, і його персональні дані видаляються з системи. 

4.5.10. У випадках зміни або знищення персональних даних, передбачених у п. п. 4.5.4, 4.5.14, цих правил, оператор повідомляє учасника про зроблені дії шляхом направлення йому повідомлення за будь-яким з доступних каналів комунікації з клієнтом. 

4.5.11. Карта програми дійсна протягом строку дії ПЛ або до будь-якої іншої дати припинення дії карток ПЛ згідно з цими правилами ПЛ. 

4.5.12. З усіх питань, пов'язаних з участю учасників ПЛ, слід звертатися до контакт-центру. Відповіді на питання учасників будуть дані в день звернення. У разі, коли відповідь на запитання вимагає проведення оператором додаткової перевірки, такий строк може бути збільшений до 5 (п'яти) робочих днів. 

4.5.13. Учасник ПЛ може відмовитися від повідомлень оператора здійснених шляхом відправлення SMS і E-mail повідомлень. Для цього учаснику необхідно звернутися на гарячу лінію, або зазначити в особистому кабінеті або в мобільному додатку відмову від повідомлень. 

4.5.14. У разі якщо картку заблокували, учаснику необхідно звернутися на гарячу лінію (0- 800-30-70-80), дізнатися причину блокування картки та уточнити дії по її розблокуванню. 

4.5.15. Всі операції з заблокованої карти стають недоступними. Розблокування картки не проводиться. 

4.5.16. Перелік дій для заміни картки при втраті/пошкодженні: – заблокувати картку, зателефонувавши в контакт-центр (0-800-30-70-80); – придбати новий пакет карт на загальних умовах вступу в ПЛ (здійснення покупки на суму від 100 грн. (сто гривень) за 0,01 гривню (одну копійку), виключаючи вартість самої картки, або покупка карти за 9,99 грн. (дев'ять гривень дев'яносто дев'ять копійок) в будь- якому чеку; – за телефоном контакт-центру разом з оператором зробити заміну старої картки на нову. Після проведення операції, всі бонуси, гроші, та історія операцій зі старої картки буде перенесена на нову.

4.6. ПОСЛУГИ ПАРТНЕРІВ

Купони - є акційною пропозицією на послуги партнерів оператора. Оператор надає учасникам ПЛ можливість отримати купони шляхом обміну накопичених бонусів на купон. Обмін купонів на бонуси не є господарською операцію з реалізації товарів чи послуги, а також операцією з реалізації будь-яких знижок на товари та послуги.

4.7. ДОДАТКИ 

Таблиця 1. Перелік стандартних умов нарахування бонусів

н/п

Номінал бонусу, що нараховується

За що бонус нараховується

1

1%

Базовий бонус, що нараховується за кожну витрачену на товар гривню. Бонуси не нараховуються на табачну продукцію

2

1%

Додатковий бонус за кожну витрачену гривню в чеку протягом наступного місяця за умови, якщо за поточний місяць сума покупок, здійснених з зарахуванням на карту лояльності досягла 3000 грн (трьох тисяч гривень)

3

1%

Додатковий бонус на кожну витрачену гривню в чеку, сплачену з грошового рахунку за умови наявності на грошовому рахунку передплати у розмірі від 10 грн на момент оплати.

4

Подвійний бонус

Бонус, що нараховується у подвійному розмірі від стандартного бонусу у поточному місяці за кожну витрачену на товар гривню у День Народження та за один день до Дня Народження власника карти лояльності (за умови, що клієнт вніс відповідні персональні дані до ПЛ).

V. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

5.1. ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ПРИ КУПІВЛІ ТОВАРУ.

5.1.1. Надаючи нам свої персональні дані, Ви даєте наступне згоду:

На виконання вимог Закону України "Про захист персональних даних" даю згоду Продавцю, а також його відокремленим підрозділам на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання/отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги.

Ця згода чинна з моменту її акцептування та до моменту її відкликання.

Крім того, я підтверджую, що я повідомлений/а (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", мету збору даних та про те, що мої персональні дані передаються Продавцю з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги, а також ознайомлений з положенням про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, володільцем яких є продавець.

Я також погоджуюсь з тим, що компанія має право надавати доступ та передавати мої персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, в тому числі, на перевірку зазначеної в даній Заявці інформації та не заперечую про передачу для можливого необхідного з'ясування даної інформації третім особам, під якими розумію інші фізичні та/або юридичні особи.

5.1.2. Персональні дані Користувача Сайту обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI. 

5.1.3. Погоджуючись з умовами договору, Користувач погоджується на автоматичну реєстрацію на сайті. 

5.1.4. При реєстрації на Сайті Користувач Сайту надає наступну інформацію: Прізвище, Ім'я, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, дату народження, адресу доставки товару. Надаючи свої персональні дані Власнику Сайту, Користувач Сайту погоджується на їх обробку Власником Сайту, в тому числі з метою виконання Власником Сайту зобов'язань перед Користувачем Сайту в рамках Публічної оферти, просування Власником Сайту товарів і послуг, проведення електронних і sms-опитувань, контролю результатів маркетингових акцій, клієнтської підтримки, проведення розіграшів призів серед Відвідувачів Сайту/Користувачів/Покупців, контролю задоволеності Відвідувача Сайту/Користувача /Покупця, а також якості послуг, що надаються Власником Сайту. 

5.1.5. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), витягання, використання, передачу (поширення, надання, доступ), знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.

5.1.6.  Продавець чи залучена ним особа має право відправляти інформаційні, в тому числі рекламні повідомлення, на електронну пошту і мобільний телефон Користувача/Покупця з його згоди, вираженого за допомогою здійснення ним дій, які однозначно ідентифікують цього абонента і дозволяють достовірно встановити його волевиявлення на отримання повідомлення.

5.1.7. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови шляхом інформування Власника Сайту про свою відмову за телефоном 0800 30 70 80 (для безкоштовних дзвінків по Україні) або шляхом направлення відповідної заяви на електронну адресу Власника Сайту: [email protected] 

5.1.8. Сервісні повідомлення, що інформують про замовлення і етапи його обробки, відправляються автоматично і не можуть бути відхилені. Власник сайту за згодою користувача вправі здійснювати електронні розсилки новин, інформації про спеціальні пропозиції та акції власника сайту, відправляти індивідуальні відповіді на звернення своїх клієнтів з питань виконання замовлень, користування сервісом, побажань і пропозицій на адресу власника сайту.

5.1.9. Якщо Клієнт хочете відмовитися від отримання електронної розсилки, то він можете в будь-який час відписатися від розсилки самостійно, натиснувши на відповідне посилання, розташоване внизу кожного листа електронної розсилки. Клієнт також можете відмовитись від розсилки, зателефонувавши на номер гарячої лінії 0800307080 Відкликання згоди на обробку персональних даних здійснюється шляхом відкликання акцепту Публічної оферти. 

5.1.10. Власник Сайту має право використовувати технологію «Cookies». Клієнт цим дає згоду на збір, аналіз і використання «Cookies», в тому числі третіми особами для цілей формування статистики та оптимізації рекламних повідомлень. Власник Сайту отримує інформацію про ip-адресу відвідувача Сайту varus.ua. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача. 

5.1.11 З метою підвищення якості обслуговування Власник Сайту має право здійснювати записи телефонних розмов з Клієнтом. При цьому Власник Сайту зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, і/або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень, відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» № 80/94-ВР.

5.1.12 Клієнт  погоджується, що інформацію про його покупки може бути передана до банку, на обслуговування якого він перебуває.

5.1.13 Компанія ні при яких обставинах не передаємо історію дзвінків, історію листування, історію переглядів, історію замовлень, персональні дані і іншу конфіденційну інформацію третім особам, крім сервісів, які цю інформацію збирають (наприклад, Google Analytics), а також випадків, передбачених чинним законодавством України і розділом «5.1. Використання персональних даних та конфіденційність  при купівлі товару». Метою збору даної інформації, крім зазначеної в розділі «5.1. Використання персональних даних та конфіденційність при купівлі товару », є поліпшення якості обслуговування компанії.

5.2. ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ У  МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ «VARUS».

5.2.1.  Метою збору та обробки персональних даних учасника є забезпечення реалізації цивільно-правових правовідносин між Користувачем та ТОВ «ОМЕГА». Персональні дані Користувачів обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 (Закон №2297). Метою обробки персональних даних є надання доступу Користувачу до всіх функцій Додатку та забезпечення участі у Програмі Лояльності. 

5.2.2. Надаючи персональні дані, Користувач висловлює свою однозначну згоду з правилами цієї Угоди.

5.2.3. Користувач також дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних і спеціальних пропозицій, інформації про спеціальні акції, розіграші, іншої інформації про діяльність оператора. Для цілей, передбачених цим пунктом, оператор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail учасника, а також відправляти 

5.2.4.  Власником бази персональних даних додатку «VARUS» є ТОВ «ОМЕГА». 

5.3. ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ У  ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ VARUS

5.3.1. Метою збору та обробки персональних даних учасника є забезпечення реалізації цивільно-правових правовідносин між учасником та ТОВ «Омега». Персональні дані учасників обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 (Закон №2297). http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2297-17 Метою обробки персональних даних є забезпечення участі учасника в ПЛ. 

5.3.2. Надаючи оператору анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані яким- небудь іншим способом, та/або здійснюючи будь-які дії в рамках ПЛ, учасник висловлює свою однозначну згоду з правилами ПЛ і участю в ній. 

5.3.3. Учасник також дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних і спеціальних пропозицій, інформації про спеціальні акції, розіграші, іншої інформації про діяльність оператора. Для цілей, передбачених цим пунктом, оператор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail учасника, а також відправляти SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер. 

5.3.4. Власником бази персональних даних «Учасники програми лояльності VARUS є ТОВ «ОМЕГА» 

5.3.5. Змінити персональні дані (номер телефону тощо) учасник може шляхом направлення оператору письмової заяви. Заяву необхідно передати представнику оператора на касі. Після отримання оператором заяви від учасника співробітник контакт-центру зобов'язаний зв'язатися з ним для підтвердження зміни персональних даних.  Крім того, учасник може змінити персональні дані особисто в кабінеті сервісів компанії (сайт, мобільний додаток, месенджери, тощо).

5.3.6. Учасник визнає, що в разі недбалого ставлення учасника до безпеки і захисту його персональних даних і даних для авторизації в особистому кабінеті треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до особистого кабінету, в тому числі до персональних та інших даних учасника. Оператор не несе відповідальності за шкоду, заподіяну таким доступом. 

5.3.7. Оператор не несе відповідальності за шкоду або збитки, які нанесені учаснику або третім особам в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов даних правил, інструкцій або вказівок про порядок використання сайту, щодо розміщення даних та інших технічних питань. 

5.3.8. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих в анкеті персональних даних, а також за внесені в них зміни, викладені в заяві про внесення змін у персональні дані, в разі її подання учасником. 

5.3.9. Після припинення даної програми або після припинення участі в ній кого-небудь з учасників ПЛ ТОВ «ОМЕГА» продовжує обробку їх персональних даних з метою виконання норм цивільного, господарського, податкового та іншого чинного законодавства України. Таким чином, правовідносини між оператором та учасниками ПЛ у частині обробки персональних даних і виконання норм вищезазначеного законодавства тривають до знищення в установленому порядку таких персональних даних власником бази персональних даних «Учасники програми лояльності VARUS».

Користувач підтверджує, що ознайомлений із усіма пунктами цієї Угоди та вважає їх зрозумілими і приймає їх умови.