Ми використовуємо файли cookies для оптимізації контенту та швидкодії сайту.
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookies.
mini logo
Питання та відповіді

Оформлення замовлення

В яких містах працює сервіс онлайн замовлень?

В усіх містах, де є магазини VARUS. Перелік магазинів за посиланням

Де я можу зробити онлайн-замовлення?

Оформити замовлення можна на сайті

Чи можу оформити замовлення через гарячу лінію?

Замовлення самовивозу вам зможуть допомогти оформити у контактному центрі. Замовлення на доставку - тільки на сайті(тому що, його треба оплачувати, а оператор не має право просити особисті дані)

Чи можу оформити замовлення за допомогою мобільного застосунку VARUS?

На сьогодні, можливість замовлення онлайн доступна тільки на сайті. Замовлення за допомогою мобільного додатку буде реалізовано у майбутніх оновленнях.

Усі товари, що є в онлайн вітрині, завжди є в наявності?

Товари, що представлені на онлайн-вітрині, є в наявності на момент замовлення, але можуть закінчитись на момент обробки замовлення. Якщо така ситуація трапиться, ми обов’язково зателефонуємо вам та запропонуємо варіанти заміни.

Яка максимальна вага замовлення?

Вага вашого замовлення не має перевищувати 100 кг.

Якщо мені покладуть несвіжі товари?

Ми зобов'язуємось зібрати для вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати ваші побажання до замовлення максимально точно.Ви можете перевірити товар, коли будете забирати. І при виникненні бажання, можете завжди його повернути

Як мені пакують товар?

Побутова хімія пакується окремо. Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до замовлення).

Де зберігається товар, до мого приїзду?

В спеціальному холодильнику

Мені зателефонують після оформлення замовлення?

Після оформлення замовлення та його оплати ви отримаєте повідомлення з інформацією про статус замовлення. Ми не будемо турбувати вас зайвими дзвінками.Але, якщо раптом якогось товару не буде в наявності, ми обов’язково зателефонуємо і узгодимо зміни в вашому кошику

Що робити, якщо не прийшло СМС повідомлення про моє замовлення?

Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 30 70 80 та уточніть статус замовлення

Чи можна скористатись карткою лояльності VARUS під час замовлення online?

Так, звісно. Бонуси за покупку будуть нараховані на картку лояльності, яка закріплена за номером, що ви вказали під час авторизації.

Чи зберігається ціна на обрані мною продукти?

Так, ціна товару дійсна до моменту отримання замовлення.

Коригування/Повернення замовлення/товару із замовлення

Як повернути товар?

Якщо ви хочете повернути товар, це можна зробити під час отримання замовлення. У випадку,якщо вас не задовольняє якість товару після отримання, то його можна повернути у супермаркеті VARUS, де було отримано замовлення.

Як можна відмінити замовлення?

Замовлення можете скасувати в вашому особистому кабінеті на сайті, але ця можливість доступна тільки за 2 години до початку часового слоту, який ви обрали при замовленні. Також, у вас завжди є можливість скасувати замовлення, зателефонувавши на нашу гарячу лінію: 0 800 30 70 80

Чи є змога відкоригувати замовлення?

На жаль, на сьогодні такої можливості немає. Але ми вже працюємо, щоб усунути цю прикрість

Я можу відмовитись від частини товару?

При отриманні замовлення ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів, крім алкогольної, тютюнової продукції - навіть, якщо ці товари належної якості. Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Отримання замовлення

Що треба зробити щоб отримати замовлення?

Показати номер замовлення та сказати останні 4 цифри номеру телефону. Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція) проводиться лише за умови пред'явлення документів, які підтверджують ваш вік (паспорт або водійське посвідчення).

Де я можу отримати замовлення при самовивозі?

Видача товару здійснюється в супермаркеті, який ви обрали в момент формування замовлення, у спеціально обладнаній точці видачі онлайн замовлень. Нагадуємо, що видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція) проводиться лише за умови пред'явлення документів, які підтверджують ваш вік (паспорт або водійське посвідчення).

Якщо я не встигаю забрати товар при замовленні самовивозу у обраний час?

Зберігання вашого замовлення здійснюємо згідно графіку супермаркету та до кінця доби, якщо супермаркет цілодобовий.

Що робити, якщо я не зможу отримати замовлення у обране при замовленні вікно доставки?

Попередьте нас, будь ласка. Зателефонуйте на гарячу лінію VARUS: 0 800 30 70 80 та вкажіть інше вікно доставки.

Коли зі мною зв'яжеться кур'єр?

Чекайте дзвінка одразу, коли кур’єр буде біля місця призначення. Просимо вас до отримання замовлення тримати вказаний вами телефон ввімкненим, щоб кур’єр зміг з вами зв’язатися. Якщо ж раптом ваш телефон буде вимкнений, кур’єр поверне ваше замовлення в магазин, і ви зможете його забрати до кінця робочого дня магазину.

Умови доставки

Який термін замовлення товару?

Замовлення можна зробити на сайті в будь-який час. Обрати час і дату можна на головній сторінці у вікні доставки, або в корзині.

Чи можу я обрати час доставки?

Так. Для зручності Ви можете обрати один із запропонованих проміжків часу з 9:00 - 21:00.

Який спосіб доставки я можу обрати?

Ви можете обрати "експерес доставку" чи "планову доставку".

Як обрати зручний час для "Експрес доставки"?

На головній сторінці у вікні доставки або в корзині вибрати один із проміжків часу. Для доставки на найближчу годину, потрібно оформити замовлення за 30 хвилин до початку години. Останнє замовлення на сьогодні можно оформити о 20:30.

Як обрати зручний час для "Планової доставки"?

На головній сторінці у вікні доставки або в корзині вибрати один із проміжків часу. Для доставки у найблищу годину, потрібно оформити замовлення за 3 години до початку години доставки. Останнє замовлення на сьогодні можно оформити до 15 години.

Який графік "Експрес доставки"?

Доставка товару відбувається протягом однієї години з моменту настання вказаного в замовленні проміжку часу.

Який графік "Планової доставки"?

Доставка товару відбувається протягом 3-х годин з моменту настання вказаного в замовленні проміжку часу.

Чи доступна доставка замовлення до дверей?

Так, у нас кожна доставка до дверей квартири.

Сумма замовлення включає в себе вартість доставки?

Загальна сума до сплати, що вказана на сайті, включає в себе вартість доставки. З 7 вересня 2021 року у нас діють нові тарифи: до 10 кг - 39 грн; від 10 до 20 - 59 грн; від 20 до 30 - 69 грн; від 30 до 50 - 99 грн; від 50 до 100 - 149 грн

Чи доступна адресна доставка замовлення поза межами населеного пункту?

Доставка в містах присутності мережі супермаркетів VARUS. Список доступних міст, в яких доступна доставка замовлення, вказаний на сайті

Кур’єр потрібно додатково платити за доставку?

Доставка сплачується в момент самостійного створення замовлення на сайті, додаткових коштів кур’єру сплачувати не треба

Оплата замовлення

Який спосіб оплати замовлення?

Замовлення оплачуються банківською картою на сайті чи готівкою кур'єру.

Чи можу я оплатити замовлення кур’єру?

Так, замовлення можна оплатити кур’єру. Оплату можна здійснити лише готівкою.

Яка мінімальна та максимальна сума замовлення?

Обмежень немає. Можете купувати скільки душа просить

Яка максимальна сума замовлення допустима з оплатою кур'єру на місці?

Максимальна сума замовлення 4 000 грн.

Чи можно оплачувати замовлення бонусами?

Поки що оплата бонусами онлайн замовлень неможлива.

Чому з моєї картки знята більша сума, ніж вказано у замовленні?

Ми додаємо 15% до суми вагового товару, тому що фактична вага може відрізнятись. Одразу після отримання замовлення, різницю в коштах буде повернено на вашу банківську картку.

Коли я отримаю різницю в грошах за ваговий товар?

При оплаті замовлення VARUS надсилає запит у Банк на холдування (замороження) необхідної суми для сплати замовлення. Як тільки на касі ми проводимо чек за замовленням, VARUS отримає з вашого рахунку рівно ту суму, яку вказано у чеку. Різницю ж повертає Ваш банк. Швидкість повернення різниці залежить від операцій конкретного банку і може тривати до 3 робочих днів.

Після скасування замовлення, мені не повернули кошти протягом більш ніж 3 робочих днів. Які мої дії?

З цього питання варто звертатися за телефоном гарячої лінії 0 800 30 70 80

"Планова доставка"

Який найближчий час можна обрати для доставки замовлення?"

Найблищий час доставки, за 3-години до моменту настання часу доставки.

Який графік "Планової доставки"?

Доставка товару відбувається протягом 3-х годин з моменту настання вказаного в замовленні проміжку часу.

Яка максимальна вага замовлення?

Вага вашого замовлення не має перевищувати 100 кг.

В яких містах доступна "Планова доставка" ?

"Планова доставка" доступна лише в м. Дніпро.

Який спосіб оплати замовлення?

Онлайн-оплата на сайті.

Акція "Безкоштовна планова доставка"

Який період проведення акції?

Акція "Безкоштовна планова доставка" проводиться з 13 жовтня по 30 листопада (включно).

Який спосіб доставки обрати для участі в Акції?"

Для участі в Акції необхідно обрати спосіб доставки "Планова доставка"

Яка мінімальна сума замовлення для участі в акції?

Мінімальна сума замовлення 299 грн.

Що означає «Безкоштовна доставка»?

Під «Безкоштовною доставкою» мається на увазі, надання послуги доставки за 10 копійок.

Яка вартість доставки буде вказана в чеку?

В чеку буде вказана вартість за надання послуги «Доставка» 10 копійок.

Акція "ПРОДУКТивні понеділки та четверги"

Умови Акції?"

Акція "ПРОДУКТивні понеділки та четверги" діє виключно на замовлення зроблені у понеділок або четвер.

Який період проведення акції?

Акція "ПРОДУКТивні понеділки та четверги" проводиться з 1 жовтня по 30 листопада (включно).

Яка мінімальна сума замовлення для участі в акції?

Мінімальна сума замовлення 500 грн.

Що означає «Безкоштовна доставка»?

Під «Безкоштовною доставкою» мається на увазі, надання послуги доставки за 10 копійок.

Яка вартість доставки буде вказана в чеку?

В чеку буде вказана вартість за надання послуги «Доставка» 10 копійок.

Який доступний спосіб доставки та оплати?

Акція "ПРОДУКТивні понеділки та четверги" діє на доставку за адресою або самовивіз з оплатою онлайн.

Промокоди

Як я можу використати промокод?

Щоб використати промокод, необхідно перейти на сторінку кошика і ввести отриманий код в полі “Промокод”.

Чи можна використати промокод для отримання знижки в магазині?

Знижка за промокодом діє лише для online-замовлень.

Як дізнатись розмір знижки в замовленні за промокодом?

Розмір знижки за промокодом можна побачити під час формування замовлення на чекауті оплати, поле “Знижка за промокодом”, або в чеку “Розмір знижки”.

Який спосіб доставки та оплати я можу обрати?

Ви можете обрати будь-який спосіб оплати або доставки.

Я можу повністю розрахуватись промокодом за замовлення?

Якщо номінал промокоду більше або дорівнює сумі замовлення, необхідно сплатити мінімальну суму в розмірі 1 гривня.

Знижка за промокодом діє на усі групи товарів?

Знижка за промокодом не поширюється на акцизні продукти та деякі групи товарів.

Немає відповіді на ваше запитання?
Надішліть своє питання, і ми докладемо всіх зусиль для того, щоб відповісти вам максимально швидко.